TESTinlägg

Hej alla! Klockan har redan hunnit bli mycket igen.. Mr.J snarkar redan och jag sitter uppe ochskriver, jag får alltid lust att skriva blogg eller göra något kreativt när kvällen smyger sig på. Nu har det även blivit ljusare ute så min ork räcker längre in på kvällarna, men det är inte så bra eftersom jag behöver sova. Vad tycker ni om den nyare versionen av min blogg design. Den ser fan inte proffsig ut, men mer inbjudande ut..*ler* Imorgon har jag klipp tid hos frisören och de ska bli hur skönt som helst. Tyvärr kan jag inte klippa kort, eftersom min balfrisyr tillåter inte de. Jag ska endast klippa upp lite och få förhoppningsvis en snygg lugg. Sen ska jag boka in en tid för färg innan studenten, då kommer de hända grejjer. Någon som ha en snygg frilla är ju Rihanna.. Tråkigt bara att jag inte passar så bra i kort hår. Imorgon tänkte jag även visa/göra de ni hade fått önska.. Har valt att visa en snygg vardags makeup åt er. Passar alla färger och former.. Sen fick jag en idé att jag kan även göra en "festligare" makeup på den vardags makeup. Exempel om man har bråttom en dag och inte har tid att sminka om sig från vardags makeup:en till något festligare, bara piffa till sminket lite. Aja, jag ska iaf försöka påminna mig om de.. Jag ska även visa er imorgon hur frillan blev, om jag blir nöjd de vill säga..











Kom ihåg mig?
mariaoja.se

My name is Maria R. Oja and I am a self-taught artist currently residing in north of Sweden. My inspiration lies within nature, powerfull women, music and a variety of great artists. Hope you enjoy ♡

  [email protected]